FANDOM

Файл:Обложка ігри.jpg

Bloodborne (яп. 血液 媒介 Бладборн, рос. Породження крові)-відеогра в жанрі action/RPG, розроблена компанією From Software і SCE Japan Studio для консолі нового покоління PlayStation 4. Керує проектом Хідетака Міядзакі. Спочатку анонсована як Project Beast на E3, являє собою духовного спадкоємця Souls-серії (Demon`s Souls, Dark Souls і Dark Souls II).

Видавцем гри виступає компанія Sony Computer Entertainment. Реліз відбувся 23 березня 2015 в Японії, 24 березня в Північній Америці, а 25 березня 2015 в Європі і Росії (видавець в Росії: SCEE, тип локалізації # news російські субтитри(SoftClub)) на платформі для консолі PlayStation 4.

Видання Редагувати

11.12.2014 р. Sony анонсувала два особливих видання рольової гри Bloodborne в Європі:

  • The Collector's Edition включає в себе диск з грою, металеву коробку, альбом з ілюстраціями і код на завантаження цифрової версії саундтреку.
  • В комплект The Nightmare Edition також увійдуть «готичний» блокнот, писальний набір з червоними чорнилом, ексклюзивний костюм для посильного, сувенір у вигляді невеликого дзвони і особлива упаковка, стилізована під кілька стоять поруч книг.

Нагороди Редагувати

Файл:Награда1.png Файл:Награда2.png Файл:Награда3.png Файл:Награда4.png
Файл:Награда5.png Файл:Награда6.png Файл:Награда7.png