FANDOM

Це незавершена стаття
Самотня старенька
250px
Приналежність: Союзник
Локація: Центральний Ярнам

Самотня старенька (англ. Lonely Old Woman) - персонаж у грі Bloodborne

МісцезнаходженняРедагувати

Якщо йти від ліхтаря "Центральний Ярнам" то нам потрібно буде спочатку дійти до багаття з натовпом, далі йдемо по лівій стороні, потім йдемо вперед повз Воронов і піднімаємося сходами, йдемо направо, там ми зустрінемо спочатку пса, ще один буде в дальньому кінці майданчики, відразу направо не йдемо там, там будуть відразу три мобу і пес(див. Проходження), піднімаємося сходами і направо, потім, пройшовши двох вервольфов вбиваємо мобу з ножем і спускаємося сходами, в будинку на поверсі, на якому ми знаходимося ховаються два противника, спускаємося сходами, на першому поверсі інвалід з рушницею і моб з мечем, вбиваємо його, до інваліда не йдемо. Ми виходимо на вулицю і йдемо направо, там пробігаємо або вбиваємо 2 громив і піднімаємося по драбинці праворуч, потім ліворуч, вбиваємо 2-х псів, біжимо прямо і ліворуч буде її двері.

ПроходженняРедагувати

  1. Натовп біля багаття і патрулі. Є два варіанти: бити їх або пробігти, краще пробігти.
  2. У наступній сутичці найкраще кидати камінчиками і вивуджувати ворогів по одному. Першими звичайно краще вбити собак.
  3. Якщо це ваше перше проходження, то варто діяти обережно. Використовуйте Масляну урну, Коктейль Молотова, якщо є Зачаруй зброю вогненної папером. Не вступайте в ближній бій, поки дистанційно не заб'єте одного з вервольфов.
  4. Громив можна зарашіть або вбити. Щоб убити використовуємо стратегію з камінчиками і по одному їх вбиваємо.
  5. С псами головне не захоплюватися, не намагайтеся їх вдарити коли вони вже почали вас кусати, краще отпригніте назад, поверніться і проведіть контратаку.

Примітки Редагувати

  • У певний момент почне приймати протагоніста за свого сина і буде питати як він. Якщо кілька разів відповідати, що погано, то вона буде давати заспокійливе. Всього можна отримати 6 штук.