FANDOM

Підозрілий жебрак
250px
Локація:
Заборонений Ліс
Предмети:
Руна Керілла "Чудовисько"(Брешемо. Підвищ. Превр. +50)
Здоров'я:
7400(нг+)
Відлуння крові:
35867(нг+)

Підозрілий жебрак(англ.Suspicious beggar)- противник в грі Bloodborne

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться на локації Заборонене ліс. Від першого ліхтаря біжимо через село, потім пробігаємо багно, потім гармату і заходимо в млин. У ньому ми бачимо нового противника, на перший погляд людини, але коли Ви його атакуєте у нього з голови вирвуться щупальця. Він буде спускатися, а ми повинні будемо пройти в дверний отвір навпаки, ми проходимо через нього і зістрибує, йдемо наліво і піднімаємося сходами(по дорозі вбиваємо одного перевертня)проходимо по механізмам прямо і виходимо до даху, де знаходиться підозрілий жебрак.

  • Топь пробігатиобов'язковоабо вас закидають коктейлями Молотова.При цьому потрібно оббігати повзучих мерців, які можуть вивести вас з рівноваги і вас закидають коктейлями Молотова.
  • Від гармати ухилятися не складно, просто робимо перекат в момент пострілу.
  • Також якщо ви не впевнені у своїх силах, то можна відімкнути залізні двері праворуч від ліхтаря. Для цього ми, заходячи в млин, спускаємося, потім повертаємо наліво, там буде міст, переходимо його, піднімаємося на пагорб праворуч, там буде невелике приміщення з ліфтом, піднімаємося і відкриваємо залізні двері. Тепер нам не треба буде пробігати всю локацію.
  • Якщо ви вже зрозуміли як точно дістатися до млина, то можливий спідран.

Бій Редагувати

Жебрак запитає Вас, чи не знаєте ви безпечного місця, але не варто його кудись відправляти, бо він уб'є всіх NPC в безпечному місці, але не відразу всіх. Тільки одного. Якщо ви кілька разів його ударите він прийме справжній вигляд звіра, який має кілька стадій.

Атаки:
В основному він б'є по три рази без розбігу перед собою: 2 перших удару розмашисті і третій прямий з великою дальністю, тому не отримати шкоди ви зможете тільки якщо ви точно за спиною(примітка:ви повинні бути за спиною після другого удару або третього удару, в іншому випадку на другому або третьому ударі він може різко розвернутися і зачепити вас). Також він може наносити болючий удар з розбігу, якщо ви ухилятися здатний через невеликий інтервал вдарити ще раз. Також може робити поодинокі випади однією і двома руками(лапами)
На другій стадії він діє набагато швидше. Удари ті ж, але кожна комбінація йде за іншою зі значно меншим інтервалом і додається ураганна атака, сильно відкидаються і має велику дистанцію.
Тактика:

Варіант №1: Редагувати

  1. Купіть або знайдіть кілька отруєних кинджалів(кілька можна знайти прямо на даху, де ви вперше зустрінете жебрака.
  2. Вдарте його кілька разів, щоб він поміняв форму і став чудовиськом.
  3. Як тільки він стане ворожим-біжіть в коридор і займіть впевнену позицію приблизно посередині. На відміну від нас, наш суперник не зможе втиснутися між вузькими кам'яними стінами.
  4. Потім просто кидаємо в жебрака 1 отруєний кинджал. Як тільки дія одного закінчується - повторюємо. Декількох штук вистачить, щоб розправитися з супротивником.

Примітки:

  • Пам'ятайте, що з певного моменту він почне запускати в ваш коридор свої торнадо - вбити воно вас не вб'є, але покалічити зможе.
  • Отруєні кинджали ефективні тільки при першому прохождніі, при нг+ вони не завдаватимуть належного шкоди.

Варіант №2: Редагувати

Якщо є добре прокачаних Секира Мисливця або Клинок Поховання ви можете використовувати експлоіт(див. Прикладену відео і розділ Примітки та цікаві факти).
Зайти за спину і з швидким зброєю наносити по 1-2 удару, що менш ефективно і займе більше часу. Противник стійкий до станящім атакам(використовувався молот-меч) і потрібно дуже добре управлятися з важкою зброєю, щоб встигати наносити удар і ухилятися, так що швидке зброю переважніше. і більш надійним способом уникати більшість його атак буде легке і швидке зброю начебто молота-меча у формі меча або забівателя кілків. Можна також наносити швидкі удари з наскоку після комбо трьох ударів з подальшим отпригіваніем або доглядом за спину. Варто враховувати, що навіть якщо навіть ви зробили наскок відразу після комбо він може виконати пряму блискавичну атаку.
Тип атаки у нього фізичний в першій фазі і електричний в другій, вразливий до вогню, отже перед боєм слід запастисяпосудиною з масломв комбінації зкоктейлем Молотова, вогненної папером, бронею на резист електрики і вставить руну керіла Зникаюче озеро. Увороти слід робити обережно, з розрахунком на невелике відкидання при ударі жебрака, оскільки площа даху невелика і можна впасти з неї.

Примітки та цікаві факти Редагувати

  • Ми застаємо жебрака в жахливому вигляді, всього в бинтах, він говорить наляканим голосом, але при цьому поряд з ним лежить труп дитини, мати, що тягнеться до нього і, по всій видимості, батько.
  • Після появи червоної місяця даний персонаж зникає.
  • Логічно припустити, що персонаж-НЕ монстр, так як на нього не діє Суміш їдкою крові.
  • Знайте, якщо ви будете йти Хіля в коридор, то йдіть глибше, так як в коридор він теж може направити удар і дістати вас якщо ви недалеко. Але варто також враховувати, що є ризик того, що жебрак закриє прохід собою і це майже напевно не дасть Вам його вбити.
  • Якщо хочете пройти по-простому, то беремо прокачануСокиру мисливця або Клинок поховання, встаємо в коридор і на коротких атаках або між атаками б'ємо жебрака дальніми атаками(R2).
  • Жебрак в середині бою кричить чи то обуреним, чи то жалібним голосом: "Мисливці-вбивці! І ти називаєш мене чудовиськом? Та що ти знаєш про це?", А в кінці додає: "Ми всі погані тварюки."
  • З ворога падає руна "Чудовисько", тоді як все інше вказує на те, що навіть враховуючи перетворення він не зовсім чудовисько і можливо це натяк розробників на те, що жебрак прав і всі мисливці такі ж чудовиська як і він.
  • Найпростіше відправити у Клініку Йозефкі (якщо Ви говорили з нею і вона просила приводити людей до неї), тоді вона перетворить його в пуголовка. Розпізнати його можна буде по характерній позі (він буде сидіти над трупом і мирно його уплітати). При вбивстві з нього випаде руна.

Відеогайд Редагувати

Галерея Редагувати