FANDOM

Це незавершена стаття
Посланник Небес
250px
Локація:
Хор
Предмети:
Руна Причастя
Здоров'я:
4000-4200(нг+)
Відлуння крові:
92848(нг+)

Посланник Небес(англ. Celestial Emissary)- бос в грі Bloodborne

ПроходженняРедагувати

Як тільки потрапляємо в локацію Хор, відразу біжимо наліво, потім біжимо через міст, там будуть два противника, схожих на Космічних жокеїв з всесвіту Чужих. Вбиваємо їх, біжимо наліво, подмнімаемся по сходах, там ще один "Жокей" йдемо далі, відразу зліва буде Мозгосос. Виходимо в коридор, що не біжимо направо, там замкнено і до того ж у вікно заплигне перевертень. Спускаємося по головній сходах і біжимо повз всіх вервольфов наліво, там буде ще один, робимо перекат повз нього. Біжимо по коридору, в кінці невелике приміщення, там буде ще один мозгосос. Подмнімаемся по сходах і відразу направо, вбиваємо двох мозгососов(другий буде трохи в стороні, але відразу подскочет, як тільки ви почнете бити першого).З одного випаде ключ. Йдемо вперед, там буде двері, до котрой ми не побігли раніше, відразу біжимо по коридору, потім знову спускаємося по головній сходах і рашім навпростець до головних воріт, ухиляючись від атак перевертнів. Нарешті відкриваємо двері(не бійтеся, поки ви відкриваєте ворота, вам не наноситься шкоди),біжимо прямо, смикаємо важіль, потім наліво.

ТактикаРедагувати

Один з найлегших босів. Досить просто бити хвилі його маленьких інопланетяшек і чекати його появи. Спочатку він буде як всі інші противники, потім стає великим, після відрощує зачіску і починає користуватися магією. Головне просто відводити малюків подалі від боса, потім бігти до нього і швидко бити.

Коли вони всі маленькі, боса можна легко знайти - у кого немає смужки здоров'я, той і бос.

ВідеогайдРедагувати

Файл:Вбивство Посланника Небес Celestial Emissary's death

Пов'язані досягненняРедагувати

​​ 64px Посланник Небес
Переможете Великого: Посланник Небес.
Трофей Файл:Бронза. Png