FANDOM

Нещадні Хранителі
250px
Локація:
Птумеріанскій лабіринт, 2 поверх (якщо поставити Чашу Птумеру)
Птумеріанскій лабіринт, 1 поверх (якщо поставити Чашу Предків Птумеру)
Предмети:
Чаша Предків Птумеру (Данжі Чаші Птумеру)
Проклятий вогненний кривавий самоцвіт (Данжі Чаші Предків Птумеру)
Здоров'я:
Нещадний Хранитель(з мечем) - 1122
Нещадний Хранитель(з рушницею) - 1122
Вождь Хранителів - 800
Відлуння крові:
1183
Це незавершена стаття

Нещадні Хранителі(англ. Merciless Watcher) - бос в грі Bloodborne.

ОписРедагувати

Чаша ПтумеруРедагувати

Бос трохи складніше, ніж Мертвий гігант, через те, що босів троє (але для тих, хто проходив подібних босів в Dark Souls II або вбивав Орні і Смоуга в Dark Souls I, цей бос буде дуже легкий. Завжди буде босом на другому рівні Птумеріанского лабіринту, якщо на Вівтар поставити Чашу Птумеру.

Чаша Предків ПтумеруРедагувати

Кількість життів і відгомонів крові не змінилося, бос залишився все той же, але битися ви тепер будете в іншому місці-довгому коридорі. З самого початку бою на вас побіжить Вождь Хранителів, але він самий крихкий з усіх Хранителів. Робимо все те ж, що робили в Данжі Чаші Птумеру - вбиваєте спочатку зберігачів з мечами, а потім хранителя з рушницею. Завжди буде босом на першому рівні Птумеріанского лабіринту, якщо на Вівтар поставити Чашу Предків Птумеру.

Тактика боюРедагувати

Спочатку спробуйте вбити Вождя Хранителів. Хоч у нього і найменше життів, але шкоди він завдає більше ніж Хранитель з мечем в півтора рази. Після перемоги над Вождем убийте Зберігача з мечем. Він менш агресивний, ніж Вождь. Потім добиваєте Зберігача з рушницею (він дуже довго цілиться, за цей час його можна пару раз вдарити потужними атаками). Але, як деякі роблять, можна спочатку вбити Зберігача з рушницею, щоб він не заважав, а потім вже інших.

Можна пройти чітерскіх способом, забігаєте по правій сходах і стоїте на ній біля колони, бос з рушницею буде намагатися атакувати по праву сторону колони, але в нього нічого не вийде, а інші хлопці по ліву, вийде так що вони не можуть зістрибнути, але й потрапити по вам не можуть. У рідкісних випадках можна отримати по голові (хілімся), беремо молот і розгонистим ударом на R2 намагаємося потрапити по ним коли вони питаються бити тебе. Після вбиваємо нешкідливого зброяра.

Так само, їх дуже легко заманювати вниз по одному, де вони не представляють ніякої небезпеки. Але на більш високих рівнях чаші, вони трапляються на маленькій однорівневої арені. Тому про цю фічу можна забути.

ГалереяРедагувати

En:Merciless Watcher