FANDOM

Це незавершена стаття
Мученик Логаріус
250px
Локація:
Замок Кейнхерст
Предмети:
Корона Ілюзій
Здоров'я:
 ?
Відлуння крові:
25600/28160

Мученик Логаріус(англ.Martyr Logarius) - бос в грі Bloodborne.

ОписРедагувати

  • Високий старий, що має велику різноманітність різної магії, + дуже потужну косу.
  • До перетворення в нежить, швидше за все Логаріус був королем Замку Кейнхерста.
  • Можливо, Королева нечістокровние була його дружиною.

ТактикиРедагувати

Тактика 1Редагувати

Досить неприємний бос. Що характерно, неприємності починаються вже в дорозі до даху замку (де і очікує вас Логаріус). Має різноманітний спектр здібностей, таких як:

  • Запуск локальної чорної діри з крові: Завдає велику кількість утрати, але рухається повільно, тому небезпеки майже не представляє.
  • Запуск віяла черепів: Зносять добру половину смужки здоров'я. Не завжди вдається ухилитися. Бажано робити ривок на боса, коли він використовує цю здатність.
  • Запуск одного кривавого черепа: Спочатку створює череп, який починає рухатися у напрямку до вас, а потім підриває цей самий череп. Легко ухилитися, зробивши ривки назад.
  • Комбо косою: Наріжний камінь битви з цим босом. Справа в тому, що під час замаху першого удару, бос дуже вразливий для контр-атаки. Але якщо припустити 2-3 удару, то можна швиденько побачити ліхтар.
  • АОЄ, касти коли зноситься більше 1/3 життя. Під час каста вставляє посох в землю і довго касти. Після вибуху дістає косу і буде атакувати їй, замість магії. Також після АОЄ його неможливо парирувати: Всі кулі будуть пролітати над ним, як би ухиляючись від нього.

Після того, як ви знесе третину життів Логаріусу, він увійде в режим люті. По-перше, він створить хмара мечів, які з великою швидкістю довгий час будуть атакувати арену. Сховатися від обстрілу можна за колонами, яких безліч. Або ви можете припинити це неподобство вдаривши по скипетру, який їх закликає. По-друге, він перестане чаклувати і дістане косу, з якою почне носитися за вами або робити довгий затяжний стрибок. В цілому атаки косою залишаються ті ж самі, і вони також легко парирується. Ще може завдати три швидких удару мечем, останній з них створить невелику ударну хвилю перед областю удару.

За перемогу ви отримаєте Корону Ілюзій.

Пов'язане досягнення Редагувати

​​ 64px Мученик Логаріус
Переможете мученика Логріуса
Трофей Файл:Бронза. Png

ВідеопрохожденіеРедагувати

Файл:Мученик Логаріус як знайти(how to find Martyr Logarius)-1

Галерея Редагувати

En:Martyr Logarius