FANDOM

Це незавершена стаття
Крихітна музична шкатулка
250px
Місцезнаходження: Район Собору
Застосування: Квестові предмет

Крихітна музична шкатулка (англ. Tiny Music Box) - квестовий предмет в грі Bloodborne. Шаблон:Ігровое опісаніе

ЗастосуванняРедагувати

Шкатулка є ключовим предметом.

Якщо відкрити скриньку в битві з Гаскойном, він почує музику, схопиться за голову і зупиниться секунди на три - це шанс для приголомшливого удару і добивання, або щоб підлікуватися.

Розташування Редагувати

Вам потрібно знайти вікно, за яким сидить дівчинка. Щоб отримати шкатулку, поговоріть з нею. Вона попросить знайти матір і віддати їй цю шкатулку. Судячи з опису шкатулки, Гаскойн - її батько, а її мати звали Віолою. Труп Віоли лежить на даху склепу, в локації, де ви бийтеся з її чоловіком.

Примітки Редагувати

  • З розповіді дівчинки і подальших подій можна зрозуміти, що, ймовірно, Гаскойн заразився ликантропией під час полювання і став сходити з розуму, поступово перетворюючись на чудовисько. Музика з цієї шкатулки нагадує йому про колишнє життя, дружині і дочці і він приходить в себе на кілька миттєвостей. Розуміючи, що перетворюється на чудовисько, Гаскойн пішов з дому. Його дружина, Віола, вирушила на пошуки зниклого чоловіка, але забула взяти з собою скриньку, в результаті чого і поплатилася: Гаскойн не впізнав її і вбив.
  • Як припущення-на трупі Віоли немає сильних пошкоджень, а в ролику перед боєм Гаскойн рубає інший труп сокирою на шматки. Та й манера бою у нього така-ж: розрубати, роздерти ворога на шматки. Може бути Віолу вбив не він, а хтось інший? А Гаскойн, побачивши труп дружини, звихнувся остаточно і в підсумку напав на головного героя?
  • Після бою з Гаскойном на даху прибудови можна знайти труп його дружини з брошкою з кривавого каменю. Камінь можна використовувати для поліпшення зброї - він дуже непоганий. Або віддати дівчинці в пам'ять про батьків і відвести її в безпечне місце. Якщо цього не зробити - вона загине.
  • Залишається при переході на НГ+.

ГалереяРедагувати

En:Tiny Music Box