FANDOM

Це незавершена стаття

Кривавий камінь
250px
Місцезнаходження: По всьому Ярнаму
Застосування: Поліпшення холодної та вогнепальної зброї.

Кривавий камінь - предмет у грі Bloodborne. Необхідний для поліпшення вашої зброї до +10. Є самим рідкісним кривавим каменем у грі - за 1 проходження доступний лише раз, не рахуючи тих, що можна знайти в Підземеллях Чаші найвищих рівнів.

Шаблон:Ігровое опісаніе

МісцезнаходженняРедагувати

На жаль, роздобути цей предмет собі в розпорядження можна лише до самого кінця гри. Щоб отримати Кривавий камінь, вам необхідно дістатися до Миколаша і вбити його. Далі, ви потрапите до лампи, яка матиме секретне назву "Кошмар Менсіса: середній рівень". Звідси і почнеться ваше недовге, але захоплюючу подорож за цим бруківкою.

Отже, візміть 10 заспокійливих і покладіть в ячеюку швидкого доступу і екіпіровкоу з максимальним захистом від Безумства, а також баночками з кров'ю. Відправляйтеся в названу вище локацію. Виходьте в дверний отвір і піднімайтеся по сходах. Там ви побачите Людського місцеву альтернативу ліфтів - клітини. Вам потрібно сісти на ту, що зліва і поїхати вниз нічого не боячись, незважаючи на те що вона зламана.

Будьте уважні, коли ви будете спускатися вниз, ви побачите зламане вікно, в яке можна застрибнути. Дам одну пораду - не поспішайте. Дочекайтеся, коли ліфт опиниться на одному рівні з вікном і тільки тоді робіть перекид, інакше ви ризикуєте впасти і померти.

Як тільки ви опинитеся на мосту з купою кам'яних фігур, просто біжіть(!) Вперед, попутно ковтаючи заспокійливе. Там вас чекатимуть одні з найбільш мерзенних противників цієї гри - Буйні няні - огидні істоти, здатні накладати ефект Безумства і вбивати вас буквально в один захват.

Як тільки ви опинитеся в кімнаті з павуками, теж їх пробігаєте і спускаєтеся по сходах. Перед вами буде важіль, ви повинні будете його використовувати. Після заставки, поверніться в попередню кімнату і поверніть праворуч - там буде дірка в підлозі. Зістрибуйте туди і біжіть направо. Після ви знову опинитеся на мосту. Біжіть прямо, збираючи всякі корисності. В основному, це буде Мудрість Великих. Праворуч від вас буде місце, де раніше висів Гігантський мозок. Внизу ви побачите труп з предметом - це той самий Кривавий камінь.

Камінь також можна дістати в і Підземеллях Чаші вищих рівнів. Лежати вони будуть в найбільших скринях, в скарбницях. Так що, не пропускайте їх. Шанс його появи там на даний момент невідомий.