FANDOM

Клаптик-павук
250px
Приналежність: Союзник
Локація: Лекційний корпус
Предмети: Мудрість Великих (1шт)
Це незавершена стаття

Клаптик-павук (англ. Patches the Spider) - персонаж у грі Bloodborne.

ОписРедагувати

Схожий персонаж з'являється і в інших іграх серії Souls (наприклад Лоскутік з Dark Souls або _Гіена Гієна з Demon's Souls). Також як і в попередніх іграх, Лоскутік буде говорити гравцеві, що попереду чекає якесь скарб. Гравець йде туди і потрапляє в пастку-його скидають у прірву з натовпом монстрів. Після того, як гравець вибереться/помре і прийде назад до лоскутікі, останній попросить вибачення і стане торгувати з гравцем.Увага! якщо ви поговорите з ним в лекційні корпусі до перемоги над амигдалит, він не буде з вами торгувати! Будьте обережні.

МісцезнаходженняРедагувати

В локації Кордон кошмару, Лоскутік покладе скарб перед обривом - як тільки ви підійдете, запуститься ролик, в якому він крадеться до вас через траву і зіштовхує вас в обрив, повний монстрів і отруйної рідини.

Щоб вперше поговорити з лоскутікі, вам потрібно спочатку знайти Мигдалеподібний камінь і вбити боса Ром, Пустопорожнє павук, щоб зійшла червоний місяць. Його можна отримати відбудь-якогоNPCу вікні, біля якого горить червоний ліхтарик. Після цього вирушайте до багаттяГоловний собор і повертайте наліво. Там будуть два досить складних ворожих NPC. поруч є невелика драбинка вниз, спустившись по якій ви побачите двох катів і стрільців. Зліва є вхід в велике приміщення, по середині якого стоїть невеликий круглий синій п'єдестал. Також ви повинні мати 40 осяяння (всі використане осяяння яке ви знайшли за гру складається). І якщо у вас є 40 осяяння, під стелею ви зможете побачити Молодшу амигдалит. Дайте йому зловити вас, і він відправить гравця прямо в локацію Лекційний корпус, 1 поверх, він буде сидіти за однією з дверей і говорити з вами через неї. Для 2-ої зустрічі з ним необхідно перемогти боса Відродився, після цього пройти далі і доторкнуться з сидить на стільці манекену, це відправить вас в локацію Лекційний корпус, 2 поверх, Після цього швидко пробігаємо повз примар студентів і повертаємо на містку направо. Там буде Церковний Гігант з вогненними руками, а за ним сходи вниз. Спускаємося і потрапляємо в кімнату в якій цей павук сидів при першій зустрічі, бачимо павука на двері. Підходимо і говоримо з ним. Він переповзає на стіл і буде говорити з вами. Він попросить вибачення і якщо ви вибачте його, то отримаєте руну Метаморфоз проти годинникової стрілки. Якщо ж ви його вб'єте, то отримаєте з нього трохи відгомонів крові та Мудрість Великих (1шт).

ПриміткиРедагувати

В локації Кошмар Менсіса можна зустріти чотирьох павуків у масках, подібно лоскутікі (єдина відмінність - у цих павуків є волосся на масці). Можливо це його знайомі або родичі.

En:Patches the Spider