FANDOM

Йозефка
250px
Приналежність: Союзник/Противник
Локація: Клініка Йозефкі
Предмети: Одна третина пуповини

руна ???

Відлуння крові:  ???
Це незавершена стаття

Йозефка''(анг. Iosefka) - персонаж в грі Bloodborne.

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться в локації Клініка Йозефкі. Спілкується з гравцем через двері, найближчий багаття Палата на першому поверсі.

Зустрітися з Йозефкой обличчям до обличчя можна тільки після досягнення локації Заборонений ліс, там від клітин з собаками потрібно пройти до спуску в печеру, спуститися і краще пробігти отруйну озеро з двома гігантами, на іншій стороні буде сходи нагору, після того як ви підніміться ви потрапите на задній двір Клініки Йозефкі, далі треба буде не забути відкрити ворота які ведуть до першої локації і йти підніматися на дах, через відкрите вікно можна потрапити на другий поверх Клініки Йозефкі, вона буде перебувати в кімнаті, де наш герой вперше прокинувся (не рекомендується вбивати її до перемоги над босом Ром, Пустопорожнє Павук, інакше ви втратите секретну кінцівку).

Тактика Редагувати

Отже, починаючи бій з нею, пам'ятайте - це молода жінка в самому розквіті сил, з самим справжнім мечем і ще більш справжнім пістолетом. Жарти в сторони, тут все серйозно.

Представляє з себе класичного гуманоидного противника з усіма витікаючими: піддається станлоку, парирування і здатна лікуватися. Що вона і буде робити. Чесний поєдинок з дамою? І не мрійте. Досить рухома, має серйозної шкоди, а також здатна використовувати магію Авгур Ібраітаса(щупальця, що випускаються з руки) і Зов згори. І того і того варто побоюватися.

Загальні поради: Редагувати

  • Обов'язково візьміть на бій з нею імлу заціпеніння. І квіти, якщо ви справжній кавалер. Коли у неї залишиться мало здоров'я, вона буде лікуватися дуже активно. Імла дозволить вам припинити її спроби залатати рани.
  • Парирує її атаки. Якщо з цим проблеми - класична тактика: штрикнув - відступив.
  • Якщо ви забули імлу - на завершальній стадії бою будьте поактивніше і зможете її завалити. Пам'ятайте: дівчатам не подобаються мляві хлопці.
  • Самі не соромтеся використовувати лікування, так як утрату у неї великий і не рекомендується лізти в бій, не маючи повного стовпчика здоров'я. Це не соромно, вона не проста медсестра, запевняю вас.
  • Для скорочення шляху до неї, відразу після того, як ви вилізете з ями, відкрийте ворота прямо перед вами - це дозволить користуватися першим ліхтарем всієї гри і він буде дуже близько до неї.
  • Якщо прийти до неї після перемоги над Ромом, вона буде лежати в цікавій позі на медичному столі і говорити не мають абсолютно ніякого сенсу речі.

Опис Редагувати

  • Дає гравцеві кожен раз Бульбашка крові Йозефкі (якщо такого немає).
  • Якщо бити двері через яку вона з вами спілкується, то вона перестане видавати вам Бульбашка крові Йозефкі.
  • Після досягнення Каплиці Ідона просить гравця приводити до неї вижили, де ставить над ними експерименти і перетворює їх в Небесних посланців.
  • Після перемоги над босом Ром, Пустопорожнє Павук з неї можна отримати предмет Одна третина пуповини, що доводить те що вона теж була вагітна як і Аріанна.
  • Перед боєм попереджає гравця, що якщо він не піде назад їм доведеться битися, а після відмови від її вимог вимовляє: "Завжди мріяла спробувати свої сили на мисливця!"
  • Має в арсеналі магію Авруг Ібраітаса і буде активно нею користуватися під час бою.
  • Активно лікується під час бою.
  • Можливо, бажає стати однією з Великих або знайти їх знання, це пояснюється тим, що з неї Дропан Одна третина пуповини - очевидно після того як вона проведе над собою якийсь обряд, і що вона проводить експерименти в ході яких перетворює людей на Посланців Небес.