FANDOM

Душа, одержима чудовиськом
250px
Локація:
Птумеріанскій лабіринт,
3 поверх (якщо поставити Чашу Предків Птумеру)
Предмети:
умеряется кривавий самоцвіт
(Данжі Чаші Предків Птумеру)
Здоров'я:
2548
Відлуння крові:
1383
Це незавершена стаття

Душа, одержима чудовиськом(англ. Beast-possessed Soul)- бос в грі Bloodborne.

ОписРедагувати

Досить простий бос (порівняно з Сторожовим псом Стародавніх Богів), але без хорошого навику ухилення вам не обійтися.

Присутній також і в якості рядового супротивника. Наприклад, на нижньому рівні майстерні Церкви зцілення. У підземеллях зустрічається частіше.

При зустрічі з ним в підземеллі в якості рядового противника буде нападати не тільки на вас, а й на інших монстрів. АТАКИ БОССА:

  • Комбо з 6 ударівДуже потужна атака, здатна нанести вам дуже багато шкоди. Під час цієї атаки рвіть дистанцію, інакше ви можете втратити колосальну кількість здоров'я. Або навіть життя.
  • Висмоктування кровіБос заносить руку трохи назад і вистачає гравця, віднімаючи незначна кількість ХП. Однак, цей не той випадок, коли втрачене здоров'я буде єдиною проблемою. Якщо босові вдалося зловити вас і випити кров, він стане більш агресивним і небезпечним-і без того швидка тварь буде носитися по арені як ужалена. Щоб не попастися під цей удар, два рази отпригнет тому.
  • Вогненні кулі

Бос використовує або 1 або 2 вогненних кулі. Під час анімації каста, біжіть до боса, ухиляючись від куль і бийте його.

Тактика боюРедагувати

  • Бос швидкий і мобільний, однак, уроном похвалитися не може. У всякому разі, якщо йому не вдалося випити вашу кров(одна з атак).
  • Піддається парирування, ніж можна сміливо користуватися.
  • В момент, коли бос творить заклинання, біжіть до нього і бийте - в цей момент він вразливий.
  • Якщо босові вдалося схопити вас і випити вашу кров, він почне завдає більше шкоди. Природно, вам слід бути обережніше.

Якщо хочете нанести багато шкоди за раз - візьміть наймогутніша зброя і бийте його зарядженої атакою. Намагайтеся стежити за всіма рухами боса - передбачати його дії. Починайте готувати потужний удар за півсекунди до того, як бос на вас побіжить, тоді встигнете сильно його покличуть.

ГалереяРедагувати

En:Beast-possessed Soul