FANDOM

Гігантський мозок
250px
Локація:
Кошмар Менсіса
Предмети:
Жива нитка
Здоров'я:
13 800
Відлуння крові:
6916
Це незавершена стаття

Гігантський мозок(англ. Great Brain) - опціональний бос гри Bloodborne.

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться в локації Кошмар Менсіса і можливість вбити його з'являється тільки після вбивства боса. На відео внизу буде показано як дістатися до мозку від відкритого після вбивства Миколаша ліхтаря.

Атака Редагувати

Протикає списами(можливо кривавими), які викликають божевілля. Чим ближче знаходишся до мозку, тим швидше набирається шкала божевілля.

Тактика Редагувати

Ви можете після прибуття на локацію бігти відразу до мозку, але ви помрете(сам пробував, 10 Заспокійлива не вистачає). Бос дістає списами практично по всіх відкритих місцевостях локації. Можна ховатися за камінням та іншими великими предметами. Втрата від копій можна уникнути перевертами, тобто постійно пересуватися перевертами (Увага: шкала божевілля все одно буде підніматися!).

Відеогайд Редагувати

Показує місцезнаходження Кривавий Камінь і Жива нитка.

Файл:Як дістати Кривавий камінь і Живу нитку

Примітка Редагувати

Після того, як ви скинули "Гігантський мозок", з нього можна отримати руну Місяць (последнею її версію), яка дає більше відгомонів крові з полеглих. Щоб отримати його вам потрібно мати позу "Встановити контакт" (яку можна отримати в локації "Верхній Собор"), після цього встаємо перед його величезним оком в цю позу. У даній позі потрібно стояти, поки персонаж не поміняє її, так що доведеться чекати близько 1 хвилини. У відео показано як скинути мозок.

Галерея Редагувати