FANDOM

Це незавершена стаття
Годувальниця Мерго
250px
Локація:
Кошмар Менсіса
Предмети:
Одна третина пуповини
Здоров'я:
 ?
Відлуння крові:
72000

Годувальниця Мерго(англ.Mergo's Wet Nurse) - бос у грі Bloodborne.

Опис Редагувати

Останній або передостанній бос (Залежно від вибору) гри.

Саме вона відгодовувала породження проклятої крові. З неї можна отримати пуповину.

Хоч багато хто і говорять про те, що Годувальниця - найслабший бос в грі, це не зовсім так. Вона використовує свої здібності в залежності від вашого напору. Якщо часто її тиснути, наносити удари, то вона буде втрачати рівновагу і використовувати самий непотрібний удар.

Має такі вміння як:

Удар скальпелями знизу вгору. Завдає багато шкоди, але довго готується, тому легко піти.
Удар скальпелями за спину. Так само завдає багато шкоди, але піти від нього ще легше.
Ривок. Використовується дуже рідко, небезпеки не представляє.
Туман. Обволікає арену туманом, знижуючи видимість. Так само, викликає свою ілюзію, яка постійно телепортується вам за спину і завдає швидкі удари. Але як говорилося вище, якщо на Годувальницю тиснути, то вона навряд чи використовує цю здатність.
Численні удари скальпелями. Безладно махає перед собою і по боках. Найслабший удар в арсеналі. Бачите, що вона юзает його, значить саме час бити її по горбу.

Тактика Редагувати

Встали за спину і вбили. І немає, це не жарт. За своєю спиною вона практично не здатна вам нашкодити. Звичайно, чим більше у вас утрати, тим краще. Використовуйте блискавичну папір для максимального шкоди.

Якщо бій дійшов до стадії, коли арену огортає бузковий туман - просто граємо на реакції і Уворот. Рано чи пізно, це неподобство закінчиться і у вас буде можливість закінчити бій. Однак пам'ятайте, що бос закликає ілюзію, яка буде намагатися вдарити вас і відразу зникати. Найчастіше, з'являється зліва.

Пов'язане досягнення Редагувати

​​ 64px Годувальниця Мерго
Переможете Великого: Годувальниця Мерго.
Трофей Файл:Бронза. Png

Галерея Редагувати

Відео Редагувати

Файл:Годувальниця Мерго NG+

En:Mergo's Wet Nurse