FANDOM

Відродився
250px
Локація:
Площа пришестя
Предмети:
Жовтий хребет(3 шт.)
Здоров'я:
 ?
Відлуння крові:
36300
Це незавершена стаття

Відродився(англ. The One Reborn)- бос в грі Bloodborne.

Місцезнаходження Редагувати

Бос з'являється після червоної місяця, тому цей ліхтар зламаний, у нього при смерті ми відроджуватися не зможемо, тому найближча ліхтар до боса це Каплиця Яаар'Гул. від нього найкраще не бігти прямо і направо, нас там атакують дві Хворих собаки, ми заздалегідь повертаємо направо, зістрибує на голову стрілку і вбиваємо. Потім ми також зістрибуючи оглушати псів і вбиваємо. Попереду ми бачимо трьох ворогів, але не біжимо до них, тому що зліва в кутку буде відьма з дзвіночком, яка їх відродить. Потім ми, минаючи зламаний ліхтар спускаємося на один проліт по гвинтових сходах і виходимо з будівлі, повертаємо направо майже відразу там буде супротивник, якого можна легко оглушити молотом. Далі біжимо прямо, попутно розчищаючи дорогу і натикаємося на прохід. Саме за ним і буде бос.

Тактика боюРедагувати

  • Насамперед варто забратися на другий поверх і позбутися від відьом, але варто бути обережним, щоб не скинути їх на перший поверх, оскільки вони, швидше за все, переживуть падіння.
  • Перебуваєте ближче до його задньої частини, щоб уникнути АОЄ заклинання його піднятою голови.
  • Або, перебуваючи на другому поверсі, після вбивств відьом, стрибати на боса з виступах на балконах.
  • Якщо бачите, що арену заливає сіра рідина-відразу тікайте на край, щоб уникнути шкоди.
  • Вразливий до вогню.
  • Якщо отримує багато шкоди, його людська частина падає на землю, по ній наносітcя збільшений шкоди. Якщо за час, коли вона на землі, нанести досить утрати, він може впасти вдруге відразу після підйому.

Пов'язане досягнення Редагувати

​​ 64px Відродився
Переможете відродити.
Трофей Файл:Бронза. Png

Галерея Редагувати

En:The One Reborn