FANDOM

Це незавершена стаття
Амігдала
250px
Локація:
Кордон Жаху
Предмети:
Чаша хворого Лорана
Здоров'я:
Відлуння крові:
23000

'Амігдала(англ. Amygdala)'- бос в грі Bloodborne. Монстр, який живе в основному у снах, але може в певних умовах проникати в реальний світ, тим самим змішуючи два виміри.

Опис Редагувати

Величезний монстр з безліччю рук і великою головою. Один з Великих босів.

  • Перша стадія

Размахівет руками відкидає від себе. Б'є руками по землі кілька разів і підставляє голову.Стреляет лазером з очей після якого відбуваються вибухи, які завдають багато урона.Еслі бити його в ноги він отпригівает і завдає шкоди при приземленні.

  • Друга стадія

Додається нова атака стріляє: безліччю лазерів також підриваючи місце попадання. Під час ударів руками, на них з'являється синя аура розширюючи радіус атаки амигдалит. Так само він прискорюється, залишаючи меншу вікно для нанесення шкоди.

  • Третя стадія

Відриває собі дві руки тим самим набагато збільшує радіус розмахів. Ще сильніше прискорюється майже не залишаючи час для контр атаки.

Тактика бою Редагувати

Для бою підійде довга зброя з великим вертикальним хіт-боксом. Також дуже корисним виявиться заточена Гармата з Порошок з кісткового мозку на 3 стадії коли часу підбігти і вдарити майже немає, постріл у голову з 30 сили забирає близько 2000 хітів.

На першій стадії нічого складного немає, потрібно бігати віддалік боса ухиляючись від ударів руками і чекати поки Амігдала опустить голову тоді і варто атакувати. Удари по голові наносять найбільший шкоди, по руках трохи менше, по ногах бити практично марно.

Коли третину здоров'я буде знята варто бути акуратніше і триматися ще далі, так як радіус атаки і втрат боса зросте. На цій стадії найлегше бити по руках.

На третій стадії є простий спосіб добити боса крутясь під ногами бити по них і перекочуватися коли Амігдала отпригівает, так він не буде діставати вас відірваність руками.

Так само можливий варіант на всіх стадіях триматися у його (її) хвоста і постійно наносити по ньому шкоди, в такому випадку удари будуть віднімати не дуже багато здоров'я, але, зате це можливо найбезпечніший варіант вбити боса.

Цікаві факти Редагувати

  • "Amygdala" в перекладі з англ. "Мигдалина". Так в старих лікарських опусах (на латині) позначалася частина мозку, яка відповідала за жах ("Deep in the brain lies the amygdala, an almond-sized region that generates fear").

Пов'язане досягнення Редагувати

​​ 64px Амігдала
Переможете Великого: Амігдала.
Трофей Файл:Бронза. Png

Відео Редагувати

En:Amygdala Es:Amígdala