FANDOM

Це незавершена стаття
Альфред
250px
Приналежність: Лідер Ковенанта
Локація: Район Собору, Заборонений Ліс
Предмети: Значок мисливця,Колесо Логаріуса
Відлуння крові:  ?

Альфред (англ. Alfred) - персонаж у грі Bloodborne.

МісцезнаходженняРедагувати

  • Перший раз можна зустріти молиться на колінах в локації Район Собору у невідомого пам'ятника. Для цього від ліхтаря Соборний округ йдемо наліво, від колодязя також наліво, спускаємося два прольоти, вбиваємо супротивників і біжимо наліво, там нагорі сходів буде стояти один з натовпу полюють з рушницею, а також на Вас побіжать дві собаки. Після того як розправилися з ними, піднімаємося і йдемо направо, прямо через зал і знову направо, він буде там.
  • Другий раз ми зустрічаємо його в переході між локаціями Район Собору і Заборонений Ліс. Після того як ми перемогли Амелію і побачили бачення, доторкнувшись до черепа на вівтарі, відразу виходимо з собору і біжимо прямо, там, де буде сидіти Церковний Гігант на кладовищі праворуч, буде потрібний прохід. Біжимо повз гіганта і відразу наліво. Далі біжимо по всіх коридорах і після одного з спусків на невеликому майданчику зліва і буде стояти Альфред.

Атаки Редагувати

Якщо почати атакувати Альфреда, він вам відповість своїм непоганим набором зброї, що складається з мОлоті-меча і рушниці Людвіга. Користується повним арсеналом прийомів і досить непогано комбінує обидві форми молота-меча.

Тактика Редагувати

  • Коли Альфред атакує мечем, слід відскочити вбік і атакувати швидким і легким зброєю, залишивши трохи Стаміни, щоб потім піти від його зустрічних атак.
  • Коли він бере молот, ми беремо важке далеке зброю в силовій стійці і коли він починає атаку ми відходимо на кілька кроків і починаємо замах, з розрахунком на те, що він трохи до нас наблизиться, закінчуючи атаку.

Примітки Редагувати

  • Є лідером ковенанта Кати.
  • Вбиває Королеву нечістокровние, якщо віддати йому повістку в Кейнхёрст. Сама повістка знаходиться праворуч від королеви. Після вбивства Альфредом Королеви, він запропонує вступити в його ковенант(якщо не вступати в ковенант нечістокровние). Після вбивства королеви, йде у місце першої зустрічі і вбиває себе. З трупа можна взяти клятву ката. Вона збільшує відновлення від бульбашок крові. Сама Королева залишає після смерті царську плоть, яку потрібно покласти на вівтар позаду боса Ібраітас, дочка Космосу. Завдяки цим діям Королева знову оживе.
  • Убити його або віддати повістку - два єдиних способу отримати зброю Колесо Логаріуса.
En:Alfred