FANDOM

Це незавершена стаття
Ібраітас, дочка Космосу
250px
Локація:
Хор
Предмети:
Чаша Ісза
Здоров'я:
19 800(нг+)
Відлуння крові:
28800(нг)

150000(нг+)

Ібраітас, дочка Космосу(англ. Ebrietas, Daughter of the Cosmos)- бос в грі Bloodborne

Місцезнаходження Редагувати

Спочатку читаємо статтю Хор, потім статтю Посланник Небес, потім від ліхтаря Сади світиться кольору перекид найближчим вікно і біжимо прямо до ліфта, спускаємося і біжимо прямо.

Проходження Редагувати

Від ліхтаря Сад світяться квітів ми зустрінемо 2 інопланетян, один вибіжить вам на зустріч від ліфта, інший буде ховатися зліва. Знизу буде три личинки, їх можна просто пробігти мимо. Також щоб спростити собі життя, можна перед тим як від ліфта бігти до боса, відправити ліфт назад наверх(у відео це є) і при подальших спробах, не звертаючи уваги на інопланетян бігти до ліфта.

Атаки Редагувати

  • Звичайна атака щупальцями по колу в невеликому радіусі
  • Захоплення з подальшим кусанням. Найчастіше смертельно, тому крім фізичної шкоди заповнюється шкала божевілля.
  • Випад головою і щупальцями вперед на середню дистанцію
  • Падіння головою і тілом. Застосовує тільки якщо мисливець прямо у неї під черевом.
  • Таран з розгону. Жахлива атака, якщо вона взяла розбіг близько, то ви навряд чи викрутиться так, щоб вона вас не зачепила.
  • Декілька послідовних атак щупальцями перед собою, нічого особливого.
  • У другій фазі(залишок хп приблизно 50%) починає рухатися швидше і застосовує додаткову атаку лазерами.
  • Також у другій фазі, якщо гравець далеко, плюється трьома згустками крові. Утрату у атаки маленький, але після попадання починає заповнюватися смужка божевілля, і якщо не випити заспокійливе, то через короткий час ви помрете.
  • І найжахливіша атака - слабкий тичек щупальцем в сторону! При тактиці, яку я опишу знизу це буквально зводить її нанівець.

Тактика Редагувати

Перший варіант Редагувати

У першій фазі нічого складного, намагаємося бути у неї точно збоку(не важливо з якого) за щупальцем, яким вона б'є, якщо ви встигли за нього застрибнути, то вона вже сама буде вам їм рухати, тобто надасть якусь допомогу. Ось тому той самий тичек так смертоносний, вона буде здійснювати ці стусани поки ви не помрете або НЕ отпригніте, причому обидва розвитку одинакого несприятливі. Коли бос відлітає, що не губимося, швидко біжимо за ним і знову встаємо під бік.
У другій фазі вам дуже пощастить якщо у вас є є зброя, якою можна станемо босів, наприклад Молот-меч. Як тільки ви бачите, що від неї стала відскакувати жовто-оранжева слиз, відразу починаємо бити зарядженими атаками і сподіватися щоб ці атаки її стану, тому що чим більше ви завдасте їй шкоди поки вона беззахисна, тим більша ймовірність, що вам не доведеться знову бігти до неї від Прекрасного Саду. Від лазерів, якщо не встигли убити її раніше, потрібно ухилятися строго по таймінг. Кожен наступний залп відбувається приблизно через секунду після попереднього, за раз випускає 3 залпу по 7 променів. Якщо в вас потрапить хоча б один залп, ви майже напевно помрете.
Босові можна зробити Ріпосто - в деяких випадках, вдаривши її по голові, ви почуєте звук як при парирування. У цей момент можна провести потужну атаку.
Бос вразливий до блискавок, так що може допомогти блискавична папір.
Також, якщо у вас є криваві самоцвіти, що підвищують шкоди за родом, раджу їх вставити.

Другий варіант Редагувати

Першу половину бою стоять тримати на відстані від боса, але не особливо далеко - в одному стрибку від атак щупальцями, чекати вдалого моменту, різко підскакувати і бити по голові, це найслабше місце цього боса. Вдалий момент, це коли вбивається головою в землю (надовго чи ні, акуратніше, після тривалого утикання може різко повторити цю ж атаку і якщо протупіл, можна дуже боляче отримати). Коли бос почне Баффало, створюючи ауру навколо себе (вона трохи знімає ваше здоров'я, коли в ній знаходишся), то він не захищений, можна підскочити і знести пару тисяч хп. Після чого почнеться найскладніше.
У другій фазі бос впадає в сказ, але найнеприємніша атака - це коли вона таранить вас, після чого відразу ще головою б'є. Щоб ці атаки були рідше триматися треба ближче до боса, десь близько до кордону аури. Від лазерів ухилитися просто, стрибати по таймінг і тоді ви не отримаєте шкоди. У самому кінці бою, коли смужка здоров'я не більше пари сантиметрів можна кидати молотів, вони ж можуть його застану.

Третій варіант Редагувати

Якщо у кого немає гармати, дивіться відповідну статтю розділ "Знаходження" укачувати силу щоб підняти, укачувати відтінок щоб вбивати <(* 3 *)>
Агріте боса якомога швидше, без нанесень зайвого утрати, за вас все зробить гармата, на першому замаху стріляємо, відразу ж вводимо боса в приголомшення, проводимо смертельну атаку, після чого моментально міняємо здоров'я на кулі і використовуємо кісткове борошно, у вас буде час на проведення максимум 5ти фізичних атак.
Далі відразу стріляємо поки він ще не піднявся, втрата буде колосальним від 4к мінімум, далі відходимо, знову ж здоров'я на кулі (Щоб якщо ядро ​​промаже не ризикувати добиванням фізикою) використовуємо порох і добиваємо боса, на все про все піде секунд 30-40 максимум.
За третім варіантом дивіться другому відео.

Відеогайд Редагувати

Файл:Вбивство Ібраітас, дочка Космосу

Файл:Bloodborne ™ Ібраітас, дочка Космосу

Примітки Редагувати

  • Після вбивства в кінці залу буде вівтар, на ньому можна воскресити Королеву нечістокровние якщо її вбив Альфред або протагоніст.
  • Якщо не підбігати, а підходити до Ібраітас, то вона Вас спочатку не помітить і можна зробити перший точний удар.
  • Якщо ви помрете на ліфті до боса, то кнопка ліфта застрягне і виніяк не потрапите до боса в цьому проходженні. Робіть сейв до боса і скидайте в хмару або на флешку.
  • Кумедний факт: "Ebrietas" з латині перекладається як "Сп'яніння, Пияцтво".

Пов'язані досягнення Редагувати

​​ 64px Ібраітас, дочка Космосу
Переможете Великого: Ібраітас, дочка Космосу.
Трофей Файл:Бронза. Png

​​ 64px Чаша Ісза
Добудьте Велику чашу Ісза, яка опечатує обитель космічного роду.
Трофей Файл:Бронза. Png